17 Ocak 2011 Pazartesi

Bugün ben "doğmuşum"

Herkese mutlu haftalarrr, efendim bugün üzüleyim mi sevineyim mi bilmiyorum, iki gün boyunca açık öğretim sınavlarına gömülmüş olan kafam, bugün doğum günü mesajları ile kendine geldi. Eh kayınvalde olma moduna da girince, birde 43 yaş eklenince hani sevinçle üzüntü arası bişey oluyor insan be:) Neyse, Allah sağlıklı huzurlu yaşlanmalar nasip etsin de, yıllar varsın geçsin. Yanlız bu sanal alem de pek vefalıymış hani:) Maşallah doğum günümü kylamayan firma kalmadı. Digitürk, Turcell,Antoloji sitesi, Swatch, Lacoste, Nako, Bilyoner, Hepsiburada, vs vs...nerden biliyorlar, yani bir alış verişle seceremizimi okuyo bu vatandaşlar anlamadım ama olsıun olsun iyi oluyor, pek bir önemli şahsiyet oluyourz sayelerinde. 

Neyse bayanlar, şimdilik müsade, bu sınavların haricinde bir iki tema çalışmam var, o yüzden de azıcık sizlere gelemiyorum ama, yarın en geç sizdeyim. Yorumlarınzı sizleri özledimmmm...Sevgiyle sağlıcakla kalın.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP