2 Ağustos 2010 Pazartesi

Yine yeniden yeni bir tema



Öncelikle güzel bir hafta diliyorum. Epeydir tema işiyle uğraşamıyordum. Bekleyen arkadaşlarım vardı, baya bir sabrettiler. Bu rahatsızlıklar aksilikler işlerimi aksattı. Neyse ki bu hafta sonu Sevgili Ayşen'nin sitesine bir el attım. Kendisi, geniş ferah sade bişeyler istediğini söyleyince kafamda böyle bir şey oluştu. Kendileri on parmağında on marifet biri olduğu için yaptıklarıda o derece kapsamlıydı. Öncelilke üst menülü kategorili bişey olmalı diye düşündüm. Ve header ını kendi yaptığı işler olmalı dedim, Ayşen de bunu istiyor du, gerçi resimlerini kendisi çekim olarak beğenmiyor du ama bence gayet güzel, daha sonra kendisinin içine sinen çekimler yapınca tekrar halledilebilecek bişey. Diğer tarafları fazla janjanlı yapmadım, çünkü bu tarz kaldırmazdı. Sadece post başlıklarına hoşluk yaptım, üç sütünlu olması ve arada uygun renkle borderler yeterli geldi. Sol sütuna yine kendi emeklerini sergileyen resimlerle bir bölüm yaptım, Bir de kendisie ait bir logo hazırladım, benim yaptıklarım bunlar, güle güle kullanması dileğile Ayşenciğime diyorum. 

Sizlerinde soru ve talepleri olursa yorumdan yada yukarıda ki iletişim adresinden ulaşabilirisiniz.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP