9 Ağustos 2010 Pazartesi

Sonbahar konseptli puf minder-settee cushion the fall with the concept of



Ben sonbaharı getirdim bile, böyle sıcaklardan bunalınca sonbaharı özlemle bekleyenlerdenim hatta en sevdiğim mevsimdir, yazdan nefret ediyorum, ama sonbahar favorimdir, sakinlik huzur hüzün sessizlik demektir bana göre....
Böyle puf minderler yine yazlık ve geniş salonlar için ideal. Hem rahatlık hem görsellik bir arada. Burada yastık olarak yapılmış ama biraz daha büyüğü olursa yani baya bir  büyüğü olursa harika bir puf minder olur. Görmek istediğim şekilde bende başlık attım napalım:)  



Beni izlemeye devam edin - Hobibox

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP