6 Ağustos 2010 Cuma

DIY- Dergilerden; Dergileriniz için organizer kutu (video)



Bu çalışmayı tuttum ben, çok beğendim eminim sizde beğeniceksiniz. Dergileriniz için dergilerden yapılmış bir organizer kutu. Dekorasyonu sanki kitaplık havasında, yan yana sıralanmış kitapların sırtı gibi duruyor. Hepimizin evinde okunmayan dergiler vardır (beni katmayın, çünkü dergiler benim kıymatlımdır, muazzam bir dergi kolleksiyonum vardır, hiç birinede kıyamam, focuslar, bilim ve teknik, geo, formsante, eskiler bilirlermi bilmem dergiciliğin ilk yıllarında çıkan haftalık "nokta" dergisi vardır, 16 yaşındaydım ama şu siyaset işi ruhumda varmış galiba, herkes cep fotoromanları alırken ben sabahtan gider bu dergiyi alırdım ve hala saklarım. ve en büyük arşivimde benden bile eski "hayat" dergileridir, o yüzden bunlara kıyamam) velhasıl gözden çıkardığınız yapraklar için böyle şirin ve orjinal bir organizer sepet yapabilirsiniz. Videosunu aktarıyorum. Yayınlayan ise burada. Ama çok tutttum ben bunu söyleyim size...


Courtesy Capitol

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP