20 Temmuz 2010 Salı

Vintage çok şirin yastıklar



Çok şirin çok zarif yastıklar gözüme ilişince, hemen paylaşım iştahım kabardı. Vintage tarzı yastıklara bitiyorum. Neden bu yabancılar bu kadar yaratıcı ve kaliteli oluyor. Şu sanal aleme açılmadan önce, el işi dikiş örgü gibi şeylerin sadece bize özgü olduğu izlenimi vardı kafamda,  ama değilmiş...Örneğin dün bir iki yemek bloglarını ziyaret ettim, bayıldım, bizimde çok seçkin arkadaşlarımız var ama, öylesine bu işi ciddiye alıyorlar ki, bir dolma bu kadarmı güzel yapılır ve paylaşılır, tabi tarzları değişik, bir gün onu yayınlıcam size, ama o ayırdıkları vakit, paylaşımcı ruhları o kadar gelişmiş ki, işte bazen kendi yaptıklarımı bu yüzden yayınlayamayıorum. Yani "ben yaptım oldu" olmamalı, vaktim yoksada hiç paylaşmayım daha iyi diyorum, yani okuyana bişeyler veremedikten sonra, sadece iştah kabartmak yada "görün bizde ne pişti" edası bana doğru gelmiyor. Neyse gelelim yastıklarımıza, sahibi burada, buyrun inceleyin...


Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP