22 Temmuz 2010 Perşembe

"Bebek Setleri" Alt açma-Önlük-Kusuk Bezi-Mendil-Havlu



Bebek setlerini ben çok dolaştım ama çarşıda göremedim, böyle takımlar hediye için çok iyi bir fikir. Alt açma bezi, kusma bezi ( onlarda geğirme bezi diye geçiyor, hani bebeği omuzumuza aldığımızda üstümüz batmasın diye) Önlüğü, mendili derken tam anneler ve bebeklere göre bir set. Bunları hazırlayan arkadaşın blogu veya sitesi yok, sadece Etsy den satış yapıyor, doğal olarak nasıl yapıldığının açıklaması yok ama, sizlere fikir olması bakımından paylaştım. Dikiş bilenler, ellerinden gelenler için bu şablonları çizip kolayca dikebilirler. İç kumaş olarak yumuşak bir havlu kullanılabilir, zaten hanım da böyle yapmış. Szi hepsine bakarsınız ama ben beğendiklerimi aldım gitti, yani buraya:) Sayfası ise burada...










...Ve yaptıklarını da böyle cici bir şekilde ambalajlıyor, yani göze hitap etmesini biliyor...




Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP