1 Temmuz 2010 Perşembe

"Sutaşı" ile kenar yaplımış peçeteler



Bu siteye, bu kadına bayılıyorum. Marifetin ve yaratıclığının yanı sıra paylaşmasına anlatmasına bayılıyorum. Yaptığı her işi hiç üşenmeden yüksünmeden adım adım resimleyip anlatıyor. Yani "bunu ben yaptım" diye yayınladığımız bir çalışmayı başkaları aman görmesin, yapamasın, bilemesin, sadece bende olsun diye kaygısı yok, işte blog bu, paylaşmak bu, verici olmak bu. Kutlamak lazım böyle kişileri.

Bu peceteleri çok beğendim, çok zarif durmuş, arakadaşımız "bahar peçeteleri" adını koymuş ama dediği kadar var, rengarenk cıvıl cıvıl duracaktır masalarda. Çok basit gibi duruyor ama yapanın titizliği ve kaliteli çalışmasıyla, bakın kaç aşamadan geçiyor bu peçeteler. Aslında "american servis" olarak ta kullanılabilir.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP