19 Temmuz 2010 Pazartesi

Çok şık dantel etek ve müthiş bir site



Çok zarif çok şık değilmi, aynı renk şifon yada benzeri kumaştan şık bir bluz ile düğün ve gegec kıyafeti çok hoş olurdu. Değişik ama göze batan bir kıyafet. Motifleri tekrar resimlemişler, onu da aldım buraya. Yanlız şunu söyleyim, yazımı sonuna kadar okuyun derim çünkü bana teşekkür ediceksiniz, neyse fazla böbürlenmeden siz devam edin...




Bunlar da dantel motiflerin ayrı yapılışı. Kopyalamak zor oldu,  flash olarak yayımlamış bu motifleri, yani paylaşıma açık ama illa siteye gelip öyle bakın diyor kendileri, yukarıda resim üzerinde sitesi var, ama ben blog sayfasından bu ciciyi buldum. Bu site şahane, böyle örnekler şimdiye kadar görmedim duymadım bilmiyorum, Bu işe gönül verenler buraya bayılacaktır, motifler adobe reader dosya şeklinde download ediliyor. Çok kaliteli çok şık modeller mevcut. Bundan sonra oradan size alabildiklerimi yayınlıcam ama kaynak göstermeme rağmen yapabilirsem irtibat kurup izin alıcam. 

Site adı bu; http://www.mypicot.com

buradan, yukarda en sonda blog sayfasına girebilrisiniz, ama ana sayfa da harika örnekler var. İndirmek için yapamadığınız bişey olursa sorabilirisiniz.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP