27 Temmuz 2010 Salı

Çok şık, çok cici, çok zarif, çok çok çanta işte-Making a very nice bag



Ama hakkatten çok şık değilmi...Allahım ben ne zaman bu makineye alışıcam da dikicem, ufak defek bir iki şey diktim ama yok ıııhı, olmuyor olmuyor, sanırım içine gömme masa yaptırmam lazım ki en azından sağına soluna kolumu dayayım, böyle kollarım havada kalıyor bir türlü alışamadım...Neyse Allahın günü çok, ben sabırlı hatunumdur. Ah bir alışsam, neler var biliyormusunuz yapılacak, ne çeyiz çimen ne eksikler var:( yokmu yardıma gelennnn...Bu güzel çantayı unuttum kendi derdime düşünce, siz en iyisi asıl sahibine bir bakın...

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP