29 Haziran 2010 Salı

Sözcüklerin mimi

Aslında mim almayı vermeyi sevmiyorum, ayrımcılık yaptırdığını düşündüğüm için sevemedim gitti, ama bu da pek hoşuma gitti, bugün muzipliğim üstümde...Sevgili Ojeli parmaklar banada yollamış,  kadirşinaz, hatırnaz arkadaşıma teşekkür ediyorum burdan

1.Felsefem: "İyi işlerin yolu detaydan geçer"

2.Hayat:       Ev sahibem olur kendileri

3.Çocukluk:  Daha büyümedim ki !

4.Güneş:      Beni kızartan nesne

5.Gözler:      "Bakar körler"de bulunmayan

6.Yıldızlar:    Gecenin hizmetkarları

7.Güzellik:    Aklın eksik tarafı

8.Sevgi:       Tükenmez kalem

9.Aşk:         Külliyen yalan

10.Müzik:    Şiir yazdırtır bana

11.Dost:      Gören bilen varmı?

12.Para:     Birgün tanışırım inşallah

13.Zaman:  Benden hızlıdır kerata

14.Erkekler:  Onlar da kim?

15.Savaş:  Arada oda lazım

16.Ağlamak:  Bebeklere yakışıyor

17.Deniz:
Yüzmeyi öğrenince sevicem

18.Hayal: Tarafımdan emekliye ayrılmıştır


Şimdi bunları kim okuduysa, bilsin ki ona bu mimi yolluyorum. Yani bu mim herkese gitsin.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP