14 Haziran 2010 Pazartesi

Doğum GÜNüm :)

Bu ayki gün sırası bendeydi ve gün Doğum günüme denk geldi. Sevgili arkadaşlarımla beraber çok güzel bir gün geçirdik. Kaç yaşımamı girdim? Vallahi nüfus cuzdanım artık 40 ı gösteriyor ama bana sorarsanız en fazla 31. Nasıl geçti onca sene anlamadım, bir rüzgar misali. Her geçen gün ayrı bir güzellik katıyor hayat insana; acısıyla, tatlısıyla, sevinciyle, hüznüyle. Doğum günümde benimle olan; telefon ve mesajlarıyla yanımda olan tüm dostlarıma sonsuz sevgilerimi gönderiyorum.İyi ki varsınız canlarım hepinizi çok seviyorum.
Gelelim menüye....
Seyhan'ın makarna salatası.......
Gülen'in kısırı..........

Seyhan'ın kabaklı, havuçlu ve mor lahanalı salatası
Banu'nun böreği......

Ebru'nun Kurabiyesi........
Fisun'un profeterolü..........
Bendenizin yaprak sarması.......
Ellerinize sağlık canlarım hepsi birbirinden lezzetliydi........

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP