17 Nisan 2010 Cumartesi

ÖRGÜ ÇOCUK BERESİ

Çok farklı bir model akraba çocuklarından birinde gördüm hazır alınmış bir bereydi fakat o kadar basit bir mantıkla örülmüş ki hemen denedim ve sizlerle paylaşıyorum ipin kalınlığına göre ya da öreceğiniz çocuğun önden iki kulak mesafesini ölçü alarak başlayın ben bunu 40 ilmek başladım iki düz iki ters olacak şekilde örüyoruz bant kısmını daha sonra dört ters dört düz olamak üzere 19 tane yapıyoruz daha sonra iki ters iki düz yapıp arka bantını yapıp bereyi bitiriyoruz bundan sonra yapılcak işlem çok basit ban kısımlarını dikip diğer yerleri büzdürerek sağlamlaştırıyoruz üzerine de öreceğimiz çiçekle de o kısımdaki deliği kapatıyoruz ben bu bereyi laz berelerine benzettim ve adınıda öyle koydum isterseniz kenarlarına yapacağınız saç örgüleri ilede süsleyebilirsiniz


Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP