1 Mayıs 2012 Salı

Kaneviceli Bebek Yastığı

Kaneviçeli Renlendirmeli Bebek Yastığı Örnekleri
Bebeklerimize de doğmadan çeyiz hazırlarız. İzmit'te bebek çeyizi diye bir şey var yani... Bende komşularımdan duydum. Hatta gelinlik kızların çeyizlerine bile bebek takımları konuyor:)
Sizler ne düşünürsünüz bilmiyorum, daha nişan bile yok ne bebeği, ne çeyizi diyebilirsiniz. Yada ben hazırlayayım da, bir o eksik kalmasın da diyebilirsiniz:)

Bebek Yastıkları, Bebek Yastığı Örneği, Kanaviçeli Yastık, Kaneviçeli Bebek Yastıkları












Bebek Yastıkları, Bebek Yastığı Örneği, Kanaviçeli Yastık, Kaneviçeli Bebek Yastıkları

 Kanaviçeyi şekillendirmenin çok alternatifi yoktur aslında. Bazen çevir, çevir bir şey bulamazsınız. Ben de bu kaneviçeye böyle bir şekil verdim.Beyaz taç patiska kumaşa, yeşil pamuk saten renklendirme yapıp, üzerine de kanaviçeyi pikoladım.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP