17 Nisan 2010 Cumartesi

Kadehler den mini abajur yapımı


Bu tema işlerine yumulunca formumdan düşüyorum ama, onlarıda bitirince ayrı bir haz alıyorum. Bu boşluktan yararlanıp biraz gezinip baktım oraya buraya, ve bunları görünce tam benlik dedim. Benlik dediysem yaptığımdan değil de, yapacak olanlara fikir diye.

Evde yarım yarım kalmış düzinesi bozulmuş kadehler ve porşemen kağıdıyla harika bir abajur yapabilirisiniz, yada düğün nişan gibi özel günlerde hususi olarak bu kadehlerden alıp masalara yapabilirsiniz.
 Çok şık ve zarif bir obje olacaktır o günler için. Şu metal ufak minik mumlular bu şekilde de işe yarıyor. Ben çok beğendim, çok şirin olmuşlar. Naıl yapıldığı resim olarak gösterilmemiş ama malzemeler yazıyor, ingilizce olduğu için azıcık zahmete giriceksiniz, netten tercüme programlarına bakabilirsiniz, en yaygını http://www.e-cevir.com/ google amcanın hizmeti buda. Yinede ben anladığım kadarıyla kısaca yazayım.

Can kadehlik ( orada şarap bardağı diye geçiyor)

Parşomen kağıdı ( ince asetat kağıdı ilede olabilir bence)

Küçük metal mumluklar

Yapıştırıcı, makas

Kadeh ayağından süslemek üzere renkli kurdela (buda benden, yani yapılırsa fiyonk şeklinde çok şık durur)

Aklımda kalanlar bunlar, başka varsa da iş size düşüyor. Diğer ayrıntılar için tık tık...Haydi kızlar kolay gelsin.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP