4 Nisan 2010 Pazar

Eski dolap kapağından servis tepsisi



Bu DIY projelerine bitiyorum. İnanın size bu tepsiyi nasıl yapıldığını görmeseydim,  kimse bana eski dolap kapağı olduğuna inandıramazdı. Özellikle mutfak dolaplarından oluşan bu enkaz yığınından böyle bir şaheser çıkması aklıllara zarar diyorum. Ve kullanılan malzemeler de öyle ahım şahım bişeyde değil,
akrilik yağlı boya, astar boya kopya kağıdıyla ahşaba transfer edilmiş model çizim, kalem ve fırçadan oluşuyor. Özellikle böyle eli fırça tutanlara muhteşem bir fikir, yenisinden ziyade bu hale nasıl geldiğinin hikayesi güzel. Helal olsun gerçekten. Yeri imkanı ve kabiliyeti olanlar hiç durmasın diyorum. Ayrıntılar burada.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP