10 Mart 2010 Çarşamba

Yeni tema ve rahatsızlığım


Canım güzellerim, ben geldim, Bir kaç gündür yoktum, biraz rahatsızlığım biraz da şablon hazırlama derken sizlerden ayrı kaldım. Beni soran arayan dostlarıma burdan bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.

Yanlız şunu söyliyeyeim, yokluğunuz daha doğrusu kendi yokluğumdan çıkan sizlerin eksiliğini hissetmedim desem yalan olur. Sanki hayatımda bir şeyler eksik gibiydi.


Halsizliğimden ve gribin verdiği zorunlu istirahat döneminde sevgili arkadaşımız Liz Kurabiye Evi , nin şablonunu yeniledim. Sayfasında ki bazı uyumsuzluklar ve eksiklikler dikkatimi çekince dayanamadım. Kendisinin de bunu istediğini öğrenince hemen kolları sıvadım. Sevgili liza, çok beğendiğini söyledi, bol dostluklar ve hayırlı müşteriler temennisiyle güle güle kullansın diyorum.

Daha önce sevgili benhuruma, eceye ve mandalinçıkmazına yaptığım şablonlara da olduğu gibi, blog sahiplerinin isteği ve zevkine göre elimden geldiği kadarıyla bir şeyler yapmaya çalıştım. Umarım sizler de beğenirsiniz.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP