24 Mart 2010 Çarşamba

Swarovski taşlı lensler



Lenslerin taşlısını görmemiştim duymamaıştım.  Gerçi ne kadar doğal ne kadar cezbedici duracaktır emin değilim ama bu işin meraklılarını oldukça cezbedicek tir. Aşağıda ki resime
ise bir çeşit smilasyon oyununa yama hazırlayan sitede rastladım, gerçekte swarovski taşlarla bu denli profosyonelce makyaj yapılabilir diyenlere model olmasını istedim. Ben önce bu güzelliğe hizmet eden çalışma  zannetmiştim ama sağolsun baria arkadaşımız, bu oyuna müptela olması nedeniyle bu işin aslını bana anlattı. Güzel olmanın binbir çeşidi yolu var sanırım ve kadın var oldukça bunlar tükenmeyecektir.



Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP