26 Mart 2010 Cuma

Kadın bağından terlik yapımı



"Yuh artık yani" eminim başlığı okuyunca sizde benim gibi bu cümleyi sarfetmişsiniz dir. Bunu paylşayım mı diye epey bir tereddüt ettim ama, kendi kendime gülünce, sizinde aynı tepkiyi vereceğinizi düşündüm.Yani olmadık şeyler den olmadık şeyler yapılıyor anladık ta, bu kadarına pes yani.
Güzel mi, değişik mi, şaşırtıcı mı, giyilir mi giyilmez mi, bilemiycem ama, "kullan at" tarzı diye düşünülebilir, hastahane veya otel vs gibi geçici mekanlar da olabilir diye düşünyorum. E yani bu akıllar ne cinliklere çalışıyor pes diyorum ben. Kadın bağının ayağa düşeceğini tahmin etmezdim :) Yapılışı adım adım burada. Haydi bakalım ayaklarınız şenlensin biraz.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP