20 Mart 2010 Cumartesi

Hediye etkinliği için hazırladığım tema




Geçtiğimiz günlerde sonuçlanan pembedüşbahçesi'nin organize ettiği hediye etkinliğine katılmıştım. Eşleşme sonucunda bana "zeyneple" adlı arkadaşımız çıkmıştı. Hediye konusunda nasıl bir şey seçmeleyim ne almalıyım diye tespitlerimi yapmak için sayfasına giderek kendisi hakkında bilgi edinmeye çalıştım. Bu arada şablonun çok sade, klasik ve eksikleri olan şablonunu görünce, kendisine birebir hediyemi yoksa tarzına ve zevkine uygun bir temamı istediğini sordum...
Çünkü ha para harcamışım ha emek, benim için bir şey fark etmiyordu, Hatta birebir hediye almak daha bile cazip olabilirdi ama, dediğim gibi hediye el emeği olunca daha anlamlı olucaktır düşüncesiyle bu teklifi kendisine götürdüm. Blog sahibi arkadaşımız yani sevgili Zeynep, buna çok sevineceğini çok mutlu olacaığını söyleyince hemen kolları sıvadım. Malum benim yaşadığım aksaklıklar sonucu temayı yani hediyemin teslim süremde biraz rötar oldu. Sağolsun kendisi bunu gayet olgunluk ve anlayışla karşıladı ve tabi sabırla da bekledi.

Sevgili Zeyneb'in fikrini ve zevkini öğrendikten geri kalan herşeyi bana bıraktı. Soft ferah ve pastel tonlardan hoşlandığını söyleyince, hazır bahar moduna da girmişken, ona böyle bahar dalları gibi çiçekli yeşili bir tema hazırladım. Çok beğendiğini tam istediği gibi olduğunu söyledi, benim için de önemli olan zaten bu. Tema hazırladığım arkadaşlar bilirler, kesinlikle onların içine sinmeyen bir şeyi yapmıyorum, yada onların zevk ve taleplerine göre kendime bu konuda güvenerek elimden geldiği kadar bir şeyler yapmaya çalışıyorum. Zeynep' te sağolsun bana bu konuda tamamen güvendi. Bende bu güveni için kendisine teşekkür ediyorum.

İnşallah güzel günlerde ve nice dost paylaşımlarda temasını kullanır. Bugün İstanbul blogçuların toplantısı nedeniyle, paylaşımı önce ben yaptım.

Bu arada, benden tema isteyen, bana sorusu olan arkadaşlar bana tekrar yazabilirlerse sevinirim. Aradan geçen zamanda unutmuş yada atlamış olabilirim. Çünkü bu sürede bildiğiniz gibi yorumlarda problem yaşadım.

Hepinize güzel bir hafta sonu diliyorum.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP