3 Şubat 2010 Çarşamba

Keçe güllerden top


Keçe ve strafor kullanılarak böyle güzel bir top yapılmış. Yani ben top diyorum ama siz tavan süsü deyin, duvar süsü deyin, kullanıcağınız yere göre değişir bunun adı. Adım adım yapılışı slayt olarak gösterilmiş. Zevkli ve şık bir çalışma olmuş. Yapanın ellerine sağlık.

NOT: Bu arada google amcaya teesüflerimi sunuyorum. Bugünkü logosunu gördünüz sanırım. Americanın efsanevi ressamı Norman Percevel Rockwell' i anmış, ama zaman zaman bizi de unutmayan google amcamız bu sefer bizi atladı, Türkiye Cumhuriyet' inin ilk öğretmeni Sn. REFET ANGIN' nın vefatı nedeniyle jest yapabilirlerdi, onların ressamıysa bizimde yaşayan tarihimiz ilk öğretmenimiz. Sanırım bu google amcaya belirli gün ve haftalardan oluşan listenin haricinde Türkiye için değerli kişilerin listesini de vermek gerekiyor.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP