8 Ocak 2010 Cuma

Strafordan (köpük) kardan adam


 Bizim Derya Baykal'ın ABD şubesi olan Martha Stewart teyzenin sayfasına arada bakarım, bakmayın öyle dediğime Derya ablamızın Martha Stewart olması için daha kırk fırın ekmek yemesi lazım, zaten programını seyrederken nevrim dönüyor. Kadının hızına yetişemiyorum, zavallı konukların kolundan çekiştirip bir oraya bir oaraya sürüklemesi,  Prf.Doktorun verdiği bilginin tam ortasında arkasını dönüp, "şimdi  napıyoruz sibelcim" diye bel fıtğı sohbetinin tam ortasında hasan paşa köftesini araya alması, en ufak aksilikte dikkatinin dağılıp eeee, ıııııı diye diye beni bayıltan konuşmasını, aslında hiç  bir mahartei olmayan, fason iş yapan yardımcısının herşeyi eline yüzüne bulaştırmasını gördükçe tv kırasım geliyor. Neyse bu konuya diğer blogum da eleştri/yorum başlığı altında yazıcam. Şimdi gelelim konumuza,  Bu Martha Stewart teyzemiz strafordan yani halk dilinde köpükten kardan adam yapmış. Biraz detaylı ve titiz bir çalışma  ama değer, özellikle kar'a hasret kalan illerimizde yaşayan çocuklara güzel bir hediye olur. Aslında yapılan mantıkla istediğimiz boyutta bu kardan adamı yapabiliriz, ister balkona ister odanın bir köşesine yakışacak şekilde yapılabilir. Soğuk kış günlerinde bir pazar günü özellikle babalar ve çocuklar için güzel bir hobi.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP