17 Ocak 2010 Pazar

Kumaştan meyve tabağı yapalım mı?

Dünya güzelleri, doğum günümde beni yanlız bırakmadığınızı görmek beni çok mutlu etti. Tüm kutlama ve tebrikler için çok çokkk teşekkür ediyorum, bugün aldığım en güzel hediye benim için bu güzel ve içten temenniler, iyi ki varsınız ve iyi ki burdayım.


Evvet güzellerim, bugün size harika bir şey paylaşıyorum, ben çok sevdim, ve gerçekten yapılması çok kolay ve çok işe yarayacak bir obje bu, yani iğne iplik tutmamış biri bile bunu görünce "ben bile yaparım" diyeceği türden bir çalışma, gerçekten her yerde bulunmayan bilinmeyen ve çok şık, bu kadar ballandırıp anlatmamaın sebebi, böyle güzel ve değişik hobileri sizlere ulaştırmanın paylaşmanın verdiği haz diyebilirim, meyve tabağını ister evinize kendinize, ister eşe dosta ister sevdiklerinize hediye olarak yapabilirisinz, hatta bu işi kazanç haline getiren blogseverler portföyüne bu çalışmayı dahil edebilirler. Kısaca bahsedeyim, bazı yerleri çat pat söküyorum anlayamadıklarımı sevdiğim birine tercüme ettiriyorum zaten resimlerle de çok güzel anlaşılıyor. Kumlu ketenlerin desenli olanları tercih etmek lazım bu çalşımada, yada şık desenli goblen olabilir, iki ayrı desenle çift taraflı çalışılmış, desenli kumaşa kombine olacak düz bir renkle birlikte kesilen kumaşlar çiçek modeliyle dikiliyor, arada tela var, ve yaprakların kıvrım yerlerinden pile yada pens tarzı dikiliyor, bu tabağın kıvrımlarını oluşturuyor, geri kalanı sayfada. Benden bulması sunması, ben bu kadar konuyu arşivime alıyorum ama bunlar sizlere olduğu kadar banada lazım, şu anda sağlık nedenlerim ve şartlarımdan dolayı biraz askıya almış durumdayım ama şairlik, edebiyat, muhasebe yanı sıra iyi bir terziyim dir, 6-7 yıl terzilik yaptım, kalıp çıkarmakta üstüme yoktur, ve pratik kesip dikmeyi daha çok benimserim, bunun yanı sıra takı ve çiçek yapımında uzun yıllar çalışmalarım oldu, bu camiada yeniyim, tekrar iş hayatına dönme durmum var, zamanla bu çalışmaları ele aldıkça sizlerle paylaşıcam. Bu yüzden mümkün olduğunca paylaştığım konularda çok seçici ve titiz olmaya çalışıyorum. Örneğin bu çalışmayı yabancı siteler olmasına rağmen tam beş blog gezdikten sonra esas sahibine ulaştım, çünkü herkes biribirini referans göstermiş ama kimse kaynağına emeğin asıl sahibine ulaşmaya çalışmamış. Bu konuda çok hassasımdır, emeğe duyulmayan saygı ve kopyacılık yüzünden, çalışmalar emek olmaktan çıkıyor. Efendim bu kadar kafa şişirmek yeter diyorsanız buyrun bu çalışmanın yapımına. Haydi pamuk eller iğne ipliğe, güzel bir pazar günü diliyorum.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP