28 Ocak 2010 Perşembe

Kese kağıdından vazo


Güzeller, sözüm ona geldim ama evdeki aksilikler bitmiyor, kendi laptobumdan sonra evdeki çocuklara ait diğer masa üstü ps de formata gidince bir süredir netten uzak kalan çocuklar benim laptop gelince başına üşütüler ve bana dünden beri fırsat kalmadı, ancak geldiğimi haberdar eden yazımı paylaşabildim, yorumları bile ne okyabildim ne cevap yazabildim, şimdi sizlerin karşınızdayım.

Efendiiiiim, böyle uzun bir aradan sonra sizlere ne yapsam ne bulsam ne hazırlasam diye düşünürken, bu ilginç vazo gözüme ilişti. Başlıkta yazdığım gibi buruş buruş kese kağıdı görünümü olan bu vazo seramikten yapılmadır güzellerim. İcatların mucitlerin kol gezdiği yüzyılımızda sanatın da bundan nasibini alacağını bekliyordum. Hoş ne yalan söyleyim, emeğe zahmete lafım yok ta bana göre pek estetik durmuyor, göze hitab etmiyor ama, sıradışı olanların sıradışı hayatlarına böyle bir tasarım sanırım renk getirir. Ama en azından estetik durmasa bile, bakınca "aaaa ne kadar ilginç ve yaratıcı" dedirtmek istiyorsanız gelen misafirlerinize, ya bu el emeğini bilenlerin kapısını çalıcaksınız yada bulup buluşturup satın alıcaksınız.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP