29 Ocak 2010 Cuma

Hediyenin hem kendisi hem paketi gül


Yaa güzellerim ben bayıldım bu güllere, yani bunu yapmak yada almak için çiçekçilerin kapısını da aşındırmak gerekmiyor, vallahi kusurabakmasınlar ama böyle canlı gülleri temin ettikten sonra yapımı çok kolay. Başlıkta dediğim gibi ve resimde görüldüğü gibi, hediyenin hem kendisi gül, hem paketi gül, yani hediyeside paketi de aynı. Kim düşünüp akıl ettiyse, aklıyla bin yaşasın. Sayfada nasıl yapıldığı açıklanmış ama ben dayanamdım diğer yapımını gösteren resimlerinide paylaştım. Çiçekçilerde bulunan suyu emen ve çiçeklere suyu besleyen yeşil sert süngerlerden temin edersek, gerisi kolay. Aliminyum folyoyu süngerin tabanını kaplayacak şekilde suyu akıtmaması amacıyla kaplanıyor ve canlı güller simetrik bir şekilde süngere saplanıyor. Geriye sadece fiyongu ile ayrı bir hava veren süslemesi kalıyor. Buyrun güzeller, insanın içini açan kokusuyla ve görünümüyle kimbilir kaç kişinin kalbini feth edecek bu gülleri bence kaçırmayın.

 

İşte malzemeler bunlar, her an elimizin altında bulanacak türden.
  

 

Böyle bir hediyeye kim hayır diyebilir ki....

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP