14 Ocak 2010 Perşembe

Beyaz dantel lamba



İşte budur, yani böyle asil zarif bir tasarımı neden düşünmedim diye kendime kızıyorum, hani yapamasam bile bari aklına getir, hayal et, düşle yani yap bişeyler be kadın....İşi bilenler bilir, beyaz dantel ipliği, tığ, yuvarlak dantel örneği ve sonunda küre biçiminde birleştir ve ütüyle kolala, şimdi sprey kolalar da var oh ne ala...Ya işte ben yaptım bitiridim bile, söylemesi kolay hadi yap bakalım desenize :) neyse, şaka bir yana hakikaten bu aralar gördüğüm en güzel şey, maharetli olanların dayanamayıp mutlaka yapmalıyım diyeceği türden bir düşünce tasarım, arşivimiz de olsun istedim böyle bir güzellik, bir gün lazım olur bellimi olur. Kullanımı biraz titizlik isteyen bir çalışma ama artık o kadar katlanılır zahmete. Bunu bir de gece aydınlatılmış halini düşünün ve etrafına duvarlara yaydığı ışığı...

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP