27 Ocak 2010 Çarşamba

Ben geldiiiiiiiim

Güzellerim ben geldim, yaklaşık on gündür yoktum, önce kayın pederimin rahatsızlığı bizi biraz korkut tu, gelen giden hastahane derken bir kaç gün sizlere uğrayamadım. Daha sonra laptobumda ki teknik arıza ve microsofta kadar uzanan sorunlar nedeniyle gecikmem uzadı ve tabi kış kıyametin eseri olarak kendi rahatsızlıklarımı da yabana atmamak gerek. Şu an herkes iyi, laptobuma ve sizlere kavuşmuş olmanın sevincini yaşarken, yokluğumda ziyaretime gelenlere, beni merak edenlere, değerli kalemlerle güzel ellerden çıkan yorumlara ve beni takibe alan izleyicilerime çoook çok teşekkür ediyor ve hepinize kocaman öpücüklerle sevgilerimi yolluyorum. En kısa zamanda güzel paylaşımlarla bu arayı kapatıp tek tek size geleceğim. Bu soğuk İzmir akşamından sıcacık hoş sohbet dolu geceler diliyorum güzellerim.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP