19 Ocak 2010 Salı

Artık kumaşlardan çok şirin çiçek demeti


Bugün ancak  gelebildim güzellerim, çarşı pazar derken vakit bu vakit olmuş, imdi hem dinlenip hem sizlere ciciler hazırlamaya geldim. Ben yok ken, gelen giden yazan uğrayan ellere ve gönüllere selam olsun bu arada.

Bu resimde ki salkım saçak dallar ve çiçekler şekilde görüldüğü gibi kumaşlardan yapılmış.  Bu aralar fena taktım ben bu kumaşlara, ama napayım hepsinin ayrı bir ambiansı var. Efendim bu çalışmayı bulduğum yerde herhangi bir açıklama, anlatım yoktu, ama resimde herşey aşikar, kumaşlar şeritler halinde kesilip ikiye katlanmış ve rulo halinde dolanmış, daha sonra elimizle aşağı doğru çekersek hafif uzamış halini alacaklardır, gerisi ise çiçek kaplamada kullanılan yapışkan yeşil kurdele yada bant, ve tel. Hepsini hazırladıktan sonra, kendi zevkinize göre dizayn edebilirisinz. Vazo ve renkli taşlar zaten her zaman bulabileceğimiz tamamlayıcılar. Ben beğendim, dedim ya böyle abudik gubidik şeyleri seviyorum çok. Özellikle terziler, piko yapan yada bu tarz işlerle uğraşanların elinde bol miktarda kalan kumaşları böyle güzel değerlenidirebilrler diye düşündüm.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır.

Sitedeki bütün resimler internetten toplanmıstır. Bir şikayetiniz varsa lütfen o konunun altına yorum yapın...

YORUM YAP